ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

 

Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування

 

Протокол засідання № 106/04

20 жовтня 2010 року                                                                              

15 год. 00 хв.

м. Київ,

вул. Садова, 3 а, к. 416

                                       

 

Голова Комітету Омельченко О.О.

За Секретаря Комітету Сінченко В.М.

 

Присутні: члени Комітету: Ключковський Ю.Б., Черноморов О.М., Горбатюк А.О., Демчишен В.В., Подгорний С.П., Трайдук М.Ф., Єгоров О.М., Надоша О.В., Фомін О.В.

Відсутні: Гордієнко С.В., Боднар О.Б., Павленко В.В., Петренко В.М., Касянюк О.Р.

 

Відповідальні працівники секретаріату Комітету: Завідувач секретаріату Комітету Малюга А.В., заступники Завідувача секретаріату Комітету: Данилюк О.А., Желтова О.М., головні консультанти секретаріату Комітету: Дмитрук Л.В., Рибак О.Ф., Шкуріна Л.Б., старший консультант Федоренко Ю.В.

 

Запрошені:

 

Писаренко В.В. – народний депутат України;

Ємельянова І.І. – Перший заступник Міністра юстиції України;

Муха Ю.М.Перший заступник Комсомольського міського голови Полтавської області;

Панасюк Ф.Т. - Директор Департаменту місцевого самоврядування, міжрегіональної взаємодії та адміністративно-територіального устрою Міністерства регіонального розвитку та будівництва України;

Чорномор А.М. – Начальник відділу Держкомзему у м. Комсомольськ Полтавської області;

Лисюк О.Г. – Начальник Управління комплексного використання водних ресурсів та моніторингу Державного Комітету України по водному господарству;

Гапотченко В.І. - Заступник Керівника Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

Тимкович Б.Р. – головний спеціаліст Управління регіональної політики Секретаріату Кабінету Міністрів України;

Кожина А.В. – помічник-консультант на громадських засадах н.д. Зайця І.О.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1. Про встановлення і зміну меж міста Комсомольська Полтавської області.

2. Про проект Закону про внесення змін до статті 14 Закону України "Про державну службу" (щодо посилення відповідальності посадових осіб) (реєстр. №6440, н.д. К.Ляпіна)

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про вибори народних депутатів України" (щодо порядку заміщення народних депутатів України, повноваження яких були достроково припинені) (реєстр. №7232, н.д. В.Пилипенко, В.Писаренко)

4. Про проекти законів:

4.1 про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо порядку утворення районних у місті рад) (реєстр. №7088, н.д. О.Чорноволенко, В.Коваль, А.Семинога)

4.2 про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо права міських рад ліквідовувати районні у містах ради) (реєстр. №7088-1, н.д. В.Демчишен, М.Чечетов, А.Горбатюк,О.Єгоров, О.Надоша)

5. Про проект Закону про внесення змін до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо обліку та технічної інвентаризації (реєстр. №2060, н.д. О.Омельченко, С.Гордієнко, В.Сінченко, О.Черноморов, повторний розгляд)

6. Про пропозиції Комітету щодо зняття з розгляду деяких проектів законів та постанов Верховної Ради України.

Проекти законів:

- про внесення змін до Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (щодо проведення засідання) (реєстр. №6365, КМУ, М.Я.Азаров);

- про внесення зміни до Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (реєстр. 2565, н.д. В.Сушкевич, друге читання).

Проекти постанов Верховної Ради України:

-  про звільнення Міністра освіти і науки України Табачника Д.В. (реєстр. №6242, н.д. В.Кириленко);

- про звільнення Могильова А.В. з посади Міністра внутрішніх справ України (реєстр. №6586, н.д. Г.Москаль);

- про звільнення Цушка В.П. з посади Міністра економіки України (реєстр. №6657, н.д. О.Боднар);

- про звільнення Віце-прем'єр-міністра України Сівковича В.Л. (реєстр. №6667, н.д. С.Олійник);

- про звільнення Міністра охорони здоров'я України Митника З.М. (реєстр. №7163, н.д. М.Соколов).

7. Про проект рекомендацій комітетських слухань “Впровадження Європейської Хартії місцевого самоврядування в Україні”.

8. Про доручення Верховної Ради України від 06.10.2010 р. щодо аналізу прийнятих парламентом з 1 січня 2006 року законів та інших нормативно-правових актів на предмет їх відповідності положенням Конституції України в редакції, що існувала до внесення до неї змін Законом України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року № 2222-IV та пропозиції щодо приведення законів та інших нормативно-правових актів у відповідність до Конституції України від 28 червня 1996 року.

9. Про пропозиції Кабінету Міністрів України щодо врахування експертних висновків Укргеодезкартографії та Міжвідомчої науково-методичної ради з географічних назв під час підготовки до розгляду парламентом питань перейменування, найменування географічних об’єктів та внесення змін до Регламенту Верховної Ради України.

10. Про пропозиції Комітету щодо окремих напрямків діяльності Ради з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування при Кабінеті Міністрів України.

11. Про внесення змін до складу підкомітетів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування (щодо н.д. А.С.Матвієнка).

12. Про позаштатного консультанта Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування.

13. Організаційні питання та Різне.

 

***

 

СЛУХАЛИ: Голова Комітету О.Омельченко ознайомив членів Комітету з проектом порядку денного засідання Комітету та запропонував присутнім висловити зауваження і пропозиції до нього. Пропозицій не надійшло.

О.Омельченко запропонував членам Комітету визначитися шляхом голосування щодо прийняття порядку денного засідання Комітету з такою послідовністю питань:

1. Про встановлення і зміну меж міста Комсомольська Полтавської області.

2. Про проект Закону про внесення змін до статті 14 Закону України "Про державну службу" (щодо посилення відповідальності посадових осіб) (реєстр. №6440, н.д. К.Ляпіна)

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про вибори народних депутатів України" (щодо порядку заміщення народних депутатів України, повноваження яких були достроково припинені) (реєстр. №7232, н.д. В.Пилипенко, В.Писаренко)

4. Про проекти законів:

4.1 про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо порядку утворення районних у місті рад) (реєстр. №7088, н.д. О.Чорноволенко, В.Коваль, А.Семинога);

4.2 внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо права міських рад ліквідовувати районні у містах ради) (реєстр. №7088-1, н.д. В.Демчишен, М.Чечетов, А.Горбатюк,О.Єгоров, О.Надоша).

5. Про проект Закону про внесення змін до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо обліку та технічної інвентаризації (реєстр. №2060, н.д. О.Омельченко, С.Гордієнко, В.Сінченко, О.Черноморов, повторний розгляд)

6. Про пропозиції Комітету щодо зняття з розгляду деяких проектів законів та постанов Верховної Ради України.

Проекти законів:

- про внесення змін до Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (щодо проведення засідання) (реєстр. №6365, КМУ, М.Я.Азаров);

- про внесення зміни до Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (реєстр. 2565, н.д. В.Сушкевич, друге читання).

Проекти постанов Верховної Ради України:

-  про звільнення Міністра освіти і науки України Табачника Д.В. (реєстр. №6242, н.д. В.Кириленко);

- про звільнення Могильова А.В. з посади Міністра внутрішніх справ України (реєстр. №6586, н.д. Г.Москаль);

- про звільнення Цушка В.П. з посади Міністра економіки України (реєстр. №6657, н.д. О.Боднар);

- про звільнення Віце-прем'єр-міністра України Сівковича В.Л. (реєстр. №6667, н.д. С.Олійник);

- про звільнення Міністра охорони здоров'я України Митника З.М. (реєстр. №7163, н.д. М.Соколов).

7. Про проект рекомендацій комітетських слухань “Впровадження Європейської Хартії місцевого самоврядування в Україні”.

8. Про доручення Верховної Ради України від 06.10.2010 р. щодо аналізу прийнятих парламентом з 1 січня 2006 року законів та інших нормативно-правових актів на предмет їх відповідності положенням Конституції України в редакції, що існувала до внесення до неї змін Законом України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року № 2222-IV та пропозиції щодо приведення законів та інших нормативно-правових актів у відповідність до Конституції України від 28 червня 1996 року.

9. Про пропозиції Кабінету Міністрів України щодо врахування експертних висновків Укргеодезкартографії та Міжвідомчої науково-методичної ради з географічних назв під час підготовки до розгляду парламентом питань перейменування, найменування географічних об’єктів та внесення змін до Регламенту Верховної Ради України.

10. Про пропозиції Комітету щодо окремих напрямків діяльності Ради з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування при Кабінеті Міністрів України.

11.  Про внесення змін до складу підкомітетів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування (щодо н.д. А.С.Матвієнка).

12. Про позаштатного консультанта Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування.

13. Організаційні питання та Різне.

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити порядок денний засідання Комітету в цілому.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – 9 народних депутатів України, “Утримався” – 1 народний депутат України (С.Подгорний), “Не брав участі в голосуванні” – 1 народний депутат України (Ю.Ключковський).

Рішення прийнято.

 

1. 

СЛУХАЛИ: інформацію заступника Комітету В.Сінченка про встановлення і зміну меж міста Комсомольськ Полтавської області.

Доповідач зазначив, що на адресу Верховної Ради України надійшло подання Полтавської обласної ради про зміну і встановлення меж міста Комсомольськ Полтавської області. Відповідно до наданих документів пропонується збільшити територію міста Комсомольськ на 3371,20 гектара земель, що знаходяться у віданні Комсомольської міської ради, та затвердити територію міста Комсомольськ загальною площею 11096,80 гектара.

Питання про зміну меж міста Комсомольськ Полтавської області погоджено згідно із законодавством, розглянуто і схвалено Комсомольською міською радою, Дмитрівською сільською радою Комсомольської міської ради, Кам’янопотоківською, Келебердянською, Потоківською, Пришибською, Салівською сільськими радами Кременчуцького району Полтавської області, Полтавською обласною радою та Полтавською обласною державною адміністрацією.

Серед іншого в межі міста передбачається включення транспортного коридору магістрального нафтопроводу Кременчук-Херсон, магістральних газопроводів ДКУкртрансгаз” та газорозподільних станцій з охоронними зонами і визначенням особливого режиму їх використання. При цьому Генеральним планом та проектом землеустрою забудови вказаних територій не планується. Також зазначений проект пройшов комплексну містобудівну експертизу, можливість включення даних територій до меж міста Комсомольськ погоджено науково-технічною радою головного управління  Держкомзему України у Полтавській області, отримано позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації Державного агентства земельних ресурсів у 2009 році.

В.Сінченко звернув увагу присутніх, що питання детально і неодноразово розглядалося підкомітетом з питань державного будівництва, фахівцями Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України із залученням представників міської влади. За результатами вказаного розгляду було зроблено позитивні висновки щодо необхідності підтримки подання Полтавської обласної ради про зміну і встановлення меж міста Комсомольськ, що дозволить забезпечити міській громаді належні умови для життєдіяльності і розвитку.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України,   Муха Ю.М.

Заступник Голови Комітету Ю.Ключковський заявив про окрему думку з питання встановлення і зміни меж міста Комсомольськ Полтавської області (додається).

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України підтримати подання Полтавської обласної ради про зміну і встановлення меж міста Комсомольськ Полтавської області, прийнявши за основу та в цілому відповідний проект Постанови Верховної Ради України про зміну і встановлення меж міста Комсомольськ Полтавської області, поданий народними депутатами України – членами Комітету за наслідками розгляду питання.

2. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України під час розгляду цього питання народному депутату України, заступнику Голови Комітету В.Сінченку.

ГОЛОСУВАЛИ:За” - 7 народних депутатів України, “Проти” - 2 народних депутати України (С.Подгорний, Ю.Ключковський - окрема думка), “Утримався” - 1 народний депутат України (О.Омельченко), “Не брав участі в голосуванні” - 1 народний депутат України (О.Фомін).

Рішення прийнято.

 

2. 

СЛУХАЛИ: інформацію члена підкомітету з питань органів виконавчої влади А.Горбатюка про проект Закону про внесення змін до статті 14 Закону України “Про державну службу” (щодо посилення відповідальності посадових осіб) (реєстр. №6440, н.д. К.Ляпіна)

Доповідач поінформував присутніх, що законопроектом з реєстр. № 6440 пропонується законодавчо закріпити норму щодо застосування дисциплінарних стягнень до державних службовців, якщо у визначений законом строк суб’єкту господарювання не видано (не направлено) документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі за умови подання таким суб’єктом в установленому порядку відповідних документів у повному обсязі.

Підтримуючи закладену у законопроекті мету щодо посилення відповідальності посадових осіб за невиконання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», його не можна підтримати, зокрема, з таких підстав:

·        запропонована норма не належить до предмету регулювання Закону України «Про державну службу», який визначає загальні засади діяльності та статус державних службовців (див. преамбулу Закону);

·        запровадження у Законі України «Про державну службу» окремої норми щодо застосовування адміністративного стягнення до державного службовця у разі неналежного виконання ним своїх службових обов’язків виключно у дозвільній сфері є юридично некоректним, зважаючи на норму статті 14 цього ж Закону щодо особливостей дисциплінарної відповідальності державних службовців;

·        адміністративна відповідальність за порушення порядку видачі документів дозвільного характеру вже передбачена у Кодексі України про адміністративні правопорушення (стаття 166-10).

Комітет з питань правової політики вважає, що запропонований законопроект не узгоджується з положеннями статей 8 та 19 Конституції України.

Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України також висловив зауваження до даного законопроекту і вважає, що зазначені зміни мали бути запропоновані до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

А.Горбатюк ознайомив членів Комітету з висновком Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України про доцільність відхилення даного законопроекту за результатами розгляду в першому читанні та запропонував ухвалити висновок аналогічного характеру.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до пункту 2 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України, затвердженому Законом України від 10.02.2010 р. № 1861-VІ, відхилити проект Закону України про внесення змін до статті 14 Закону України «Про державну службу» (реєстр. № 6440 від 16.09.2009 р.), внесений народним депутатом України К.Ляпіною.

2. Визначити співдоповідачем з цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народного депутата України, члена Комітету Горбатюка А.О.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – 10 народних депутатів України, “Утримався” – 1 народний депутат України (С.Подгорний).

Рішення прийнято.

 

3.

СЛУХАЛИ: інформацію автора законодавчої ініціативи народного депутата України В.Писаренка про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про вибори народних депутатів України" (щодо порядку заміщення народних депутатів України, повноваження яких були достроково припинені) (реєстр. №7232, н.д. В.Пилипенко, В.Писаренко).

В.Писаренко зазначив, що даним законопроектом пропонується внести зміни до статті 101 Закону України «Про вибори народних депутатів України» та надати право партії (блоку), яка висувала кандидатів у депутати, включених до її виборчого списку, що взяв участь у розподілі депутатських мандатів, приймати рішення про виключення кандидата у депутати, який за підсумками результатів виборів вважається не обраним, зі свого виборчого списку у будь-який час після дня виборів до реєстрації цієї особи як народного депутата України.

В.Писаренко запропонував присутнім за наслідками розгляду у першому читанні прийняти даний законопроект за основу та в цілому.

Голова підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян С.Подгорний повідомив, що підкомітет не розглядав даний законопроект, оскільки на той час був відсутній висновок Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України. При цьому він запропонував відхилити законопроект з реєстр.№7232 та наголосив, що аналогічну точку зору висловили фахівці Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про вибори народних депутатів України» (щодо порядку заміщення народних депутатів України, повноваження яких були достроково припинені) (реєстр. № 7232) за наслідками розгляду у першому читанні прийняти за основу відповідно до пункту 1 частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України.

2. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України зі співдоповіддю з цього питання Заступнику Голови Комітету – народному депутату України Ю.Б. Ключковському.

 ГОЛОСУВАЛИ:За” - 9 народних депутатів України, “Утримався” - 1 народний депутат України (Ю.Ключковський), “Не брав участі в голосуванні” - 1 народний депутат України (С.Подгорний)

 

Рішення прийнято.

 

4.

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевого самоврядування М.Трайдука про проекти законів про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (щодо порядку утворення районних у місті рад) (реєстр. №7088, н.д. О.Чорноволенко, В.Коваль, А.Семинога) та про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (щодо права міських рад ліквідовувати районні у містах ради) (реєстр. №7088-1, н.д. В.Демчишен, М.Чечетов, А.Горбатюк,О.Єгоров, О.Надоша).

 

4.1

М.Трайдук зазначив, що законопроект із реєстр. №7088 спрямований на оптимізацію системи місцевого самоврядування. У ньому пропонується внести зміни до статті 5 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та доповнити цю статтю частиною третьою, в якій регламентується порядок прийняття та відміни рішення про створення районних в місті рад.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловлює низку зауважень до законопроекту та пропонує за наслідками розгляду у першому читанні повернути його суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.

Голова підкомітету вніс пропозицію про відхилення даного законопроекту.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Верховній Раді України відповідно до пункту 2 частини  першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (щодо порядку утворення районних у місті рад) (реєстр. №7088) при розгляді у першому читанні відхилити.

2. Доручити виступити від Комітету при розгляді цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народному депутату України – голові підкомітету з питань місцевого самоврядування Трайдуку М.Ф. 

ГОЛОСУВАЛИ:За” - одноголосно.

Рішення прийнято.

 

4.2

М.Трайдук ознайомив присутніх з основними положеннями законопроекту з реєстр. №7088-1, спрямованого на удосконалення порядку реалізації міськими радами повноважень щодо утворення та ліквідації районних у місті рад.

Законопроектом пропонується встановити, що у містах з районним поділом за рішенням міської ради відповідно до цього Закону можуть утворюватися районні в місті ради. При цьому передбачається, що міська рада може прийняти у будь-який час до початку виборчого процесу з виборів районних у місті рад рішення про ліквідацію районних у місті рад (у разі їх утворення), що має наслідком ліквідацію виконавчих комітетів районних у місті рад (зміни до статті 5 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Статтю 78 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" пропонується доповнити положеннями щодо дострокового припинення повноважень районної в місті ради у разі прийняття відповідною міською радою рішення про ліквідацію районної в місті ради.

Голова підкомітету відзначив, що Комітету доцільно було б підтримати  законопроект (реєстр. №7088-1), оскільки він більш повно і чітко врегульовує правовідносини, ніж альтернативний законопроект (реєстр. №7088).

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати суб’єктам права законодавчої ініціативи доопрацювати проект Закону України про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (щодо права міських рад ліквідовувати районні у містах ради) (реєстр. № 7088-1) та внести його на заміну.

2. В разі внесення проекту Закону України про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (щодо права міських рад ліквідовувати районні у містах ради) (реєстр. № 7088-1) на заміну, розглянути його на черговому засіданні Комітету.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – 10 народних депутатів України, “Не брав участі в голосуванні” – 1 народний депутат України (О.Фомін).

 

Рішення прийнято.

 

5.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань місцевого самоврядування М.Трайдука про проект Закону про внесення змін до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо обліку та технічної інвентаризації (реєстр. №2060, н.д. О.Омельченко, С.Гордієнко, В.Сінченко, О.Черноморов, повторний розгляд).

Доповідач нагадав, що законопроект з реєстр. №2060 вже розглядався на засіданні Комітету. Після цього автори провели додаткові консультації щодо можливого доопрацювання даного законопроекту і дійшли висновку, що на сьогодні його текст є оптимальним і може бути поданий від Комітету на розгляд сесійної зали для прийняття за основу в першому читанні.

Водночас при підготовці законопроекту до другого читання доцільно було б прискорити роботу на проектом Закону про облік та технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна, права на які підлягають державній реєстрації (реєстр. №2788 від 17.09.2008), поданого народними депутатами України О.Омельченком і О.Черноморовим. Оскільки саме в цьому законопроекті вперше на законодавчому рівні пропонується встановити механізми здійснення як обліку, так і технічної інвентаризації нерухомості.

М.Трайдук відзначив, що Комітет з питань економічної політики та Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловили низку зауважень і пропозицій до законопроекту. Він запропонував Комітету прийняти законопроект за основу з наступним його доопрацюванням до другого читання.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Верховній Раді України відповідно до пункту 1 частини  першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України проект Закону України про внесення змін до статті 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо обліку та технічної інвентаризації (реєстр. № 2060) прийняти за основу та доручити Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування підготувати його до другого читання.

2. Доручити виступити від Комітету при розгляді цього питання на пленарному засіданні Верховної Ради України народному депутату України – голові підкомітету з питань місцевого самоврядування Трайдуку М.Ф. 

ГОЛОСУВАЛИ:За” – 10 народних депутатів України, “Не брав участі в голосуванні” – 1 народний депутат України (О.Фомін).

Рішення прийнято.

 

6.

СЛУХАЛИ: інформацію Голови Комітету О.Омельченка про пропозиції Комітету щодо зняття з розгляду деяких проектів законів та постанов Верховної Ради України.

Доповідач зазначив, що у зв’язку з визнанням неконституційним та втратою чинності Закону України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року № 2222-IV, Верховна Рада України на сьогодні немає повноважень щодо призначення і звільнення членів Кабінету Міністрів України, окрім надання згоди на призначення Прем’єр-міністра України. Натомість вирішення відповідних питань згідно із Конституцією України в редакції від 28 червня 1996 року належить до повноважень Президента України.

Крім того, Закон України «Про Кабінет Міністрів України» в редакції від 7 жовтня 2010 року приведено у відповідність із діючими конституційними нормами. При цьому, відповідно до пункту 3 Прикінцевих і перехідних положень згаданого Закону визнано таким, що втратив чинність Закон України «Про Кабінет Міністрів  України» в редакції від 16 травня 2008 року.

Однак, на розгляді в Комітеті перебувають законопроекти з реєстр. №№2565, 6365, якими пропонується внесення змін до вже не чинного Закону, а також п’ять проектів постанов Верховної Ради України з кадрових питань, якими Верховній Раді України пропонується звільнити окремих членів Кабінету Міністрів України. Тобто реалізувати повноваження, якими вона не наділена.

З огляду на вказане, пропонується застосувати норму частини другої статті 95 Регламенту Верховної Ради України, яка передбачає можливість зняття з розгляду за рішенням Верховної Ради України законодавчих актів з мотивів втрати ними актуальності.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України відповідно до частини другої статті 95 Регламенту Верховної Ради України зняти з розгляду зазначені нижче проекти законодавчих актів як такі, що втратили актуальність внаслідок визнанням неконституційним і втратою чинності Закону України «Про внесення змін до  Конституції  України» від 8 грудня 2004 року №2222-IV та прийняттям інших законодавчих актів:

проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про Кабінет Міністрів України» (реєстр. № 6365);

проект Закону України про внесення зміни до Закону України «Про Кабінет Міністрів України» (реєстр. № 2565);

проект Постанови Верховної Ради України про звільнення Міністра освіти і науки України Табачника Д.В. (реєстр. №6242);

проект Постанови Верховної Ради України про звільнення Могильова А.В. з посади Міністра внутрішніх справ України (реєстр. №6586);

проект Постанови Верховної Ради України про звільнення Цушка В.П. з посади Міністра економіки України (реєстр. №6657);

проект Постанови Верховної Ради України про звільнення Віце-прем'єр-міністра України Сівковича В.Л. (реєстр. №6667);

проект Постанови Верховної Ради України про звільнення Міністра охорони здоров'я України Митника З.М. (реєстр. №7163).

2. Доручити інформувати Верховну Раду України про позицію Комітету при розгляді цього питання народному депутату України, голові підкомітету з питань державного будівництва В.Демчишену.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – 10 народних депутатів України, “Не брав участі в голосуванні” – 1 народний депутат України (О.Фомін).

 

Рішення прийнято.

 

7.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва Демчишена В.В. про проект рекомендацій комітетських слухань “Впровадження Європейської Хартії місцевого самоврядування в Україні”.

Доповідач відзначив, що відповідно до частини другої статті 52 Закону України «Про комітети» за результатами комітетських слухань приймаються рекомендації. З огляду на дану норму, Комітету необхідно прийняти рекомендації за результатами власних комітетських слухань на тему «Впровадження Європейської Хартії місцевого самоврядування в Україні», проведених 2 жовтня 2010 року. Проект рекомендацій підготовлено та надано членам Комітету, пропонується його розглянути і визначитися з рішенням.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Cхвалити рекомендації комітетських слухань «Впровадження Європейської Хартії місцевого самоврядування в Україні»” (додається).

2. Направити рекомендації Президенту України, Голові Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, провідним асоціаціям органів місцевого самоврядування, Програмі Ради Європи «Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні», іншим міжнародним (донорським) організаціям.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря Комітету С.Гордієнка.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – 10 народних депутатів України, “Не брав участі в голосуванні” – 1 народний депутат України (О.Фомін).

 

Рішення прийнято.

 

 

8.

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань державного будівництва Демчишена В.В. про доручення Верховної Ради України від 06.10.2010 р. щодо аналізу прийнятих парламентом з 1 січня 2006 року законів та інших нормативно-правових актів на предмет їх відповідності положенням Конституції України в редакції, що існувала до внесення до неї змін Законом України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року № 2222-IV та пропозиції щодо приведення законів та інших нормативно-правових актів у відповідність до Конституції України від 28 червня 1996 року.

В.Демчишен поінформував присутніх про результати роботи над виконанням доручення Верховної Ради України та ознайомив їх із основними положеннями проекту листа на адресу Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України (з правами головного Комітету Верховної Ради України) для підготовки пропозицій щодо змін до чинного законодавства у зв'язку з прийняттям Конституційним Судом України Рішення щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Затвердити проект листа, підготовлений на виконання доручення Верховної Ради України від 6 жовтня 2010 року комітетам Верховної Ради України протягом місяця проаналізувати прийняті Верховною Радою України з 1 січня 2006 року закони та інші нормативно-правові акти на предмет їх відповідності положенням Конституції України в редакції, що існувала до внесення до неї змін Законом України "Про внесення змін до Конституції України" від 8 грудня 2004 року, та внести пропозиції щодо приведення законів та інших нормативно-правових актів у відповідність із Конституцією України від 28 червня 1996 року (пункт 1 Постанови Верховної Ради України № 2585-VI від 06.10.2010 р. «Про забезпечення виконання Рішення Конституційного Суду України від 30 вересня 2010 року № 20-рп/2010 щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року № 2222-IV») (додається).

2. Доручити Голові Комітету Омельченку О.О. надіслати цей лист до Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України (з правами головного Комітету Верховної Ради України) для підготовки пропозицій щодо змін до чинного законодавства у зв'язку з прийняттям Конституційним Судом України Рішення щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – 10 народних депутатів України, “Не брав участі в голосуванні” – 1 народний депутат України (О.Фомін).

Рішення прийнято.

 

 

9.

СЛУХАЛИ: інформацію заступника Голови Комітету В.Сінченка про пропозиції Кабінету Міністрів України щодо врахування експертних висновків Укргеодезкартографії та Міжвідомчої науково-методичної ради з географічних назв під час підготовки до розгляду парламентом питань перейменування, найменування географічних об’єктів та внесення змін до Регламенту Верховної Ради України.

В.Сінченко повідомив, що на адресу Голови Верховної Ради України В.Литвина надійшов лист Прем’єр-міністра України М.Азарова щодо деяких питань найменування і перейменування населених пунктів і районів, а також відзначення на державному рівні ювілейних дат. Цього листа скеровано для розгляду в Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, оскільки згідно із Постановою Верховної Ради України «Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України шостого скликання» вирішення питань адміністративно-територіального устрою віднесено до його відання.

Заступник Голови Комітету зазначив, що відповідно до пункту 29 частини першої статті 85 Конституції України найменування і перейменування населених пунктів і районів належить до повноважень Верховної Ради України. Нормативно-правову основу реалізації цих повноважень, окрім Конституції України на сьогодні, складають закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про всеукраїнський та місцевий референдуми» та Положення про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою, затверджене Указом Президії Верховної Ради УРСР 12 березня 1981 року № 1654. Встановлений вказаними законодавчими актами чинний порядок найменування і перейменування населених пунктів не передбачає проведення експертизи пропозицій та рішень органів влади щодо найменування або перейменування такого роду географічних об’єктів.

Закон України «Про географічні назви» від 31 травня 2005 року не має відношення до механізму реалізації повноважень Верховної Ради України у сфері найменування і перейменування населених пунктів і не містить відповідного порядку. Про це свідчить частина шоста статті 8 даного Закону: «Порядок найменування та перейменування географічних об'єктів, що складають систему адміністративно-територіального устрою України, визначається окремим законом». Отже нормативно-правовим актом, який має врегулювати порядок найменування і перейменування населених пунктів повинен стати саме закон. Причому йдеться про закон, відмінний від Закону України «Про географічні назви». Тому твердження про порушення Парламентом впродовж 2006-2009 років приписів ним же прийнятого Закону України «Про географічні назви» є некоректним.

Не заперечуючи проти необхідності експертизи пропозицій та рішень органів влади щодо найменування або перейменування населених пунктів, слід наголосити, що така експертиза має стати органічною складовою загального порядку найменування і перейменування населених пунктів, визначеного нормами майбутнього закону. При цьому висновки експертів необхідно робити і вони мають бути відомі ще на етапі рішень сільських, селищних, міських рад. Оскільки саме на цьому рівні проводяться місцеві опитування і референдуми, що потребують суттєвих витрат і без того незначних коштів місцевих бюджетів. Тому дуже важливо, щоб територіальні громади під час здійснення волевиявлення робили усвідомлений вибір, знаючи результати експертизи, що стосується пропозиції про тимчасове врегулювання даного питання шляхом внесення змін до Регламенту Верховної Ради України, то вона видається неприйнятною.

В.Сінченко підкреслив, що нормативно-правова основа сфери адміністративно-територіального устрою справді потребує вдосконалення, в тому числі шляхом прийняття нових законів. Спроби відповідного спрямування робилися неодноразово, про що добре відомо в Комітеті з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, який забезпечував попередню підготовку і проходження відповідних законодавчих ініціатив. Зокрема в період 1997-2001 років у Верховній Раді України було опрацьовано і прийнято більшістю голосів проект Закону України «Про адміністративно-територіальний устрій України», ініційований народними депутатами України Р.Безсмертним, І.Юхновським, В.Стретовичем, але внаслідок застосування Президентом України права «вето» даний законопроект так і не набув статусу закону. Прийняття аналогічного закону передбачалося також Концепцією адміністративної реформи в Україні, розробленою Державною комісією та підтриманою Президентом України в 1998 році. У 2005 році Кабінетом Міністрів України активно порушувалося питання про реформування як системи місцевого самоврядування, так і адміністративно-територіального устрою держави. Зокрема, на парламентських слуханнях «Децентралізація влади в Україні. Розширення прав місцевого самоврядування», що відбулися 12 жовтня 2005 року, серед урядових матеріалів розповсюджувався і законопроект щодо територіального устрою. Однак до Верховної Ради України цей законопроект так і не було внесено. Серйозні напрацювання з проблематики адміністративно-територіального устрою, регіонального розвитку та місцевого самоврядування було здійснено в останні роки фахівцями Мінрегіонбуду. При цьому деякі з них отримали підтримку Кабінету Міністрів України. На сьогодні у Верховній Раді України зареєстровано законодавчі ініціативи народного депутата України А.Гриценка, який подав законопроекти «Про територіальний устрій України» за реєстр. №№ 4182, 7074.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

Ю.Ключковський звернув увагу на актуальність проблеми і її комплексний характер. Він вніс пропозицію звернутися до Прем’єр-міністра України з листом, в якому викласти позицію Комітету з питання найменування і перейменування населених пунктів і районів, а також запропонувати, щоб ініціатором законодавчого врегулювання цієї сфери суспільних відносин виступив Кабінет Міністрів України як вищий орган загальної компетенції в системі органів виконавчої влади.

Пропозицію підтримано.

 

 

 

 

10.

СЛУХАЛИ: інформацію члена Комітету А.Горбатюка про пропозиції Комітету щодо окремих напрямків діяльності Ради з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування при Кабінеті Міністрів України.

Доповідач повідомив, що на адресу Комітету надійшло звернення Віце-прем’єр-міністра України В.Тихонова з проханням надати пропозиції щодо можливих напрямків роботи Ради з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування при Кабінеті Міністрів України.

А.Горбатюк наголосив, що Комітету необхідно всіляко підтримувати зусилля Кабінету Міністрів України, спрямовані на поглиблення взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з метою розв’язання проблем соціально-економічного розвитку регіонів нашої держави. В тому числі шляхом створення і конструктивної роботи постійно діючого консультативно-дорадчого органу Кабінету Міністрів України – Ради з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування, до участі в якій залучено широке коло представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування всіх рівнів, голів парламентських комітетів, науковців, експертів.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

Члени Комітету, зважаючи на основні завдання та функції Ради, передбачені затвердженим Кабінетом Міністрів України Положенням та враховуючи предмет відання Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування запропонували такі напрямки діяльності для можливого утворення постійних чи тимчасових робочих груп:

- аналіз проблемних питань сфери адміністративно-територіального устрою та підготовка пропозицій щодо їх вирішення;

- розробка проекту Закону України «Про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою»;

- моніторинг стану соціально-економічного розвитку регіонів з можливістю внесення пропозицій до діючих або ініціація підготовки нових загальнодержавних програм;

- вдосконалення структури, штатного складу, фінансового забезпечення апаратів органів місцевого самоврядування;

- вдосконалення міжбюджетних відносин.

Також було вказано, що з огляду на важливість і актуальність завдань, що стоять перед Радою з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування та їх тісну пов’язаність із основними напрямками діяльності Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, доцільно розширити представництво Комітету у складі Ради.

А.Горбатюк запропонував узагальнити висловлені в ході обговорення пропозиції та направити їх за підписом Голови Комітету на адресу Віце-прем’єр-міністра України В.Тихонова.

Пропозицію підтримано.

 

 

 

11.

            СЛУХАЛИ: інформацію голова підкомітету з питань державного будівництва В.Демчишена про внесення змін до складу підкомітетів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування (щодо н.д. А.С.Матвієнка).

Голова підкомітету з питань державного будівництва В.Демчишен зазначив, що відповідно до Постанови Верховної Ради України  №2551-VI від 23.09.2010 р. про внесення змін до Постанови Верховної Ради України  «Про обрання голів, перших заступників, заступників голів, секретарів, членів комітетів Верховної Ради України шостого скликання та обрання голови, першого заступника, заступників голови, секретаря та членів Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації» народного депутата України А.Матвієнка обрано членом Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин та увільнено від обов’язків члена Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування. Зважаючи на цю обставину Комітету необхідно прийняти відповідне рішення щодо виключення народного депутата України А.Матвієнка зі складу підкомітетів Комітету, до яких він входив.

УХВАЛИЛИ:

1. Внести зміни до складу підкомітетів Комітету, виключивши зі складу підкомітетів з питань місцевого самоврядування, державного будівництва та з питань органів виконавчої влади народного депутата України А.С.Матвієнка у зв’язку з його обранням членом  Комітету  Верховної  Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин.

2. Контроль за виконанням Рішення покласти на секретаря Комітету Гордієнка С.В.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – одноголосно.

 

Рішення прийнято.

 

12.

       СЛУХАЛИ: інформацію про позаштатного консультанта Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування.

Голова Комітету О.Омельченко поінформував членів Комітету про звернення заступника Голови Комітету В.Сінченка з пропозицією про призначення А.Кожиної позаштатним консультантом Комітету. Він нагадав основні норми Положення про позаштатного консультанта у Верховній Раді України та в її органах, затверджене Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 07.07.2003 року №701, та відзначив позитивну роль інституту позаштатних консультантів у роботі Комітету.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Підтримати пропозицію Заступника Голови Комітету В.М.Сінченка щодо кандидатури Кожиної Алли Василівни на позаштатного консультанта Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування і скерувати подання від Комітету Керівникові Апарату Верховної Ради України.

2.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на Секретаря Комітету С.В. Гордієнка.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – одноголосно.

Рішення прийнято.

 

 

13.

Організаційні питання та Різне.

       СЛУХАЛИ: інформацію заступника Голови Комітету Ю.Ключковського про звернення до Голови Верховної Ради України В.Литвина щодо недоцільності розгляду Верховною Радою України питання про схвалення рекомендацій парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”.

Ю.Ключковський нагадав членам Комітету про те, що за рішенням Верховної Ради України 12 травня 2010 року в залі пленарних засідань Верховної Ради України були проведені парламентські слухання на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”.

На парламентських слуханнях обговорювались питання, що становили суспільний інтерес та на той час потребували законодавчого врегулювання, зокрема щодо необхідності розгляду та розв’язання проблем навколо строків повноважень виборних органів місцевого самоврядування, строків призначення та проведення чергових місцевих виборів, застосування виборчих систем на місцевих виборах, питань формування і діяльності виборчих комісій, фінансового забезпечення проведення місцевих виборів.

Відповідно до частини восьмої статті 236 Регламенту Верховної Ради України за результатами парламентських слухань Верховна Рада України на пленарному засіданні приймає постанову Верховної Ради України, якою схвалює відповідні рекомендації.

З метою забезпечення виконання зазначеного положення Регламенту Верховної Ради України та на виконання пункту 9 Плану заходів з підготовки та проведення парламентських слухань, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України № 195 від 14.04.2010 р., Комітет на своїх засіданнях 09.06.2010 р. та 16.06.2010 р. розглянув питання про підготовку проекту постанови Верховної Ради України про рекомендації парламентських слухань “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”. Комітет схвалив підготовлений проект Рекомендацій парламентських слухань та доручив підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян провести його остаточне редагування і узгодження з фахівцями Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України. Комітет також вирішив після доопрацювання проекту Рекомендацій подати на розгляд парламенту відповідний проект постанови та рекомендації щодо його прийняття.

Однак у зв’язку з тим, що:

1 липня 2010 року Верховна Рада України призначила чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 31 жовтня 2010 року Постановою № 2412-VI, проект якої був поданий на розгляд парламенту 29 червня 2010 року;

10 липня 2010 року Верховна Рада України прийняла нову редакцію Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” № 2487-VI, проект якого був поданий на розгляд парламенту 29 червня 2010 року;

23 вересня 2010 року Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2010 рік” № 2554-VI було вирішене питання фінансового забезпечення Центральної виборчої комісії для підготовки та проведення чергових місцевих виборів, призначених на 31 жовтня 2010 року;

30 вересня 2010 року Конституційний Суд України ухвалив Рішення у справі за конституційним поданням 252 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України “Про внесення змін до Конституції України” від 8 грудня 2004 року № 2222-IV (справа про додержання процедури внесення змін до Конституції України) № 20-рп/2010, яким визнав неконституційним Закон України “Про внесення змін до Конституції України” від 8 грудня 2004 року № 2222-IV, та вирішив, що цей Закон втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення, питання, що обговорювались на парламентських слуханнях, втратили актуальність.

У зв’язку з викладеним підготовлені Комітетом проекти постанови Верховної Ради України та Рекомендацій парламентських слухань не були подані на розгляд Верховної Ради України.

З огляду на зазначене пропонується, поінформувати Голову Верховної Ради України В.Литвина про недоцільність розгляду Верховною Радою України питання про схвалення рекомендацій парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад” та запропонувати зняти дане питання з контролю.

Пропозицію підтримано.

 

 

 

 

 

 

Голова Комітету                                                            О.ОМЕЛЬЧЕНКО

 

За Секретаря Комітету                                                 В.СІНЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО,

ЯКІ РОЗГЛЯНУЛИ НА ЗАСІДАННІ КОМІТЕТУ

20.10.2010 року

1. Про встановлення і зміну меж міста Комсомольськ Полтавської області.

2. Про проект Закону про внесення змін до статті 14 Закону України "Про державну службу" (щодо посилення відповідальності посадових осіб) (реєстр. №6440, н.д. К.Ляпіна)

3. Про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про вибори народних депутатів України" (щодо порядку заміщення народних депутатів України, повноваження яких були достроково припинені) (реєстр. №7232, н.д. В.Пилипенко, В.Писаренко)

4. Про проекти законів:

4.1 про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо порядку утворення районних у місті рад) (реєстр. №7088, н.д. О.Чорноволенко, В.Коваль, А.Семинога)

4.2 внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо права міських рад ліквідовувати районні у містах ради) (реєстр. №7088-1, н.д. В.Демчишен, М.Чечетов, А.Горбатюк,О.Єгоров, О.Надоша)

5. Про проект Закону про внесення змін до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо обліку та технічної інвентаризації (реєстр. №2060, н.д. О.Омельченко, С.Гордієнко, В.Сінченко, О.Черноморов, повторний розгляд)

6. Про пропозиції Комітету щодо зняття з розгляду деяких проектів законів та постанов Верховної Ради України.

Проекти законів:

- про внесення змін до Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (щодо проведення засідання) (реєстр. №6365, КМУ, М.Я.Азаров);

- про внесення зміни до Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (реєстр. 2565, друге читання).

Проекти постанов Верховної Ради України:

-  про звільнення Міністра освіти і науки України Табачника Д.В. (реєстр. №6242, н.д. В.Кириленко)

- про звільнення Могильова А.В. з посади Міністра внутрішніх справ України (реєстр. №6586, н.д. Г.Москаль)

- про звільнення Цушка В.П. з посади Міністра економіки України (реєстр. №6657, н.д. О.Боднар)

- про звільнення Віце-прем'єр-міністра України Сівковича В.Л. (реєстр. №6667, н.д. С.Олійник)

- про звільнення Міністра охорони здоров'я України Митника З.М. (реєстр. №7163, н.д. М.Соколов)

7. Про проект рекомендацій комітетських слухань “Впровадження Європейської Хартії місцевого самоврядування в Україні”.

8. Про доручення Верховної Ради України від 06.10.2010 р. щодо аналізу прийнятих парламентом з 1 січня 2006 року законів та інших нормативно-правових актів на предмет їх відповідності положенням Конституції України в редакції, що існувала до внесення до неї змін Законом України «Про внесення змін до Конституції України» від 8 грудня 2004 року № 2222-IV та пропозиції щодо приведення законів та інших нормативно-правових актів у відповідність до Конституції України від 28 червня 1996 року.

9. Про пропозиції Кабінету Міністрів України щодо врахування експертних висновків Укргеодезкартографії та Міжвідомчої науково-методичної ради з географічних назв під час підготовки до розгляду парламентом питань перейменування, найменування географічних об’єктів та внесення змін до Регламенту Верховної Ради України.

10. Про пропозиції Комітету щодо окремих напрямків діяльності Ради з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування при Кабінеті Міністрів України.

11.  Про внесення змін до складу підкомітетів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування (щодо н.д. А.С.Матвієнка)

12. Про позаштатного консультанта Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування.

13. Організаційні питання та Різне.

 

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“7 cесія 6 скликання ”

19 грудня 2014 14:38
28 листопада 2013 12:32
28 листопада 2013 12:31
28 листопада 2013 12:08
19 листопада 2013 17:29
19 листопада 2013 17:28
19 листопада 2013 17:20
19 листопада 2013 17:16
19 листопада 2013 17:08
19 листопада 2013 17:06